programok

január [ 4!]
•1. kipihenni a szilveszter fáradalmait
•4. újra suli
•6. német
•16. kori
•19. névnapom
• 21. aerobic
• 22. gőzerő
• 23. központi felvételi
•24. német
•27. német
•30. kori
•31. mozi

Ijúnius

hétfő, január 4

# vége a szünetnek, nátha, sorrendem

Itt vagyok, jelentem, még élek. Bár ez sokaknak nem jó. Ez van. Arra jutottam, hogy aki valaha valami rosszat tett nekem, ami nem apró kis szarság, vagy félrelépés volt, azokkal nem fogok foglalkozni. A döntésem végleges. És az is marad. Nekem is van egy sorrendem, a végén bebiggyesztem. Már csak 19nap, még annyi se, 18 és egy negyed. Félek. Nagyon félek. De amennyire félek, annyira vagyok magabiztos is. Mert NEKEM sikerülni fog, igen. Nem mellesleg, köszönöm Barbi, és Zsúú. Nagyon szeretlek titeket. Köszönök mindent! Ők azok akik többet érnek a világ összes pénzénél. Na meg a családom,és a Niksy, a Niki, a Zsuzsi,Wini, a Sziszi, az összes rockszínkörös is jó fej, a Márk (mert benne feltétel nélkül megbízom) ott vannak a Regiék, a Bia, a Heni, a Leni, a Kende, az Anita, Flóra, Kata, Ewii, az Edina. Na, szóval vannak egy páran. És igen, már megvan a jövő szilveszteri parti helyszíne. Barbaráával megyek Munkácsy buliba. Bizony. És ha nem is rúgunk be, na meg, nem mászkálunk egy szál tangába és melltartóba, tuti jó lesz. És ha minden jól megy, röpizni is fogok, bizony. Vagy Kasi vagy a Munkácsy színeiben. Hát bizony, elkaptam ezt a fránya náthát. Sajnos. Amit nagyon utálok, mert kellemetlen, de kifejezhetem egy szép kis magyar szócskával: szar. Ez van. Ennek is vége lesz valamikor. És végre újra jóban rosszban. Már nagyon várom, hogy a kis Iboly lebukjon :D Ez is befog következni biztosan. Na most megyek forró teát inni, filmezni, és csobbani, de mielőtt ezt tenném itt a sorrendem. Ja és a terveim 2010re, mert ezek sem maradhatnak el..
Aloha emberek!
 Az alábbi középiskolákat jelölöm:
1.Munkácsy Mihály Gimnázium: - általános tanttervű
                                                 - emelt német
                                                 - emelt informatika
2.Nagyboldogasszony Római Katolikus Gimnázium: - általános tanttervű
3. Noszlopy Közgazdasági Szakközépiskola: - kéttannyelvű német


Terveim 2010-re: 
-sikeres írásbeli & szóbeli felvételi
- bejutni a Munkácsy Gimibe
-lefogyni
-jó jegyek
-fotógépet venni
-telót venni
-lapotopot kiválasztani
-naplót írni
-blogolni
-barátokkal lenni, sokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése