programok

január [ 4!]
•1. kipihenni a szilveszter fáradalmait
•4. újra suli
•6. német
•16. kori
•19. névnapom
• 21. aerobic
• 22. gőzerő
• 23. központi felvételi
•24. német
•27. német
•30. kori
•31. mozi

Ijúnius

szerda, január 13

# szeretni valakit valamiért


Soha nem hittem volna, hogy egyszer ezt mondom.

De jelen pillanatban, mintha vágynék rá, hogy szeressenek.
Most talán bárkit megtudnék ölelni, és azt szeretném, hogy valaki engem is megöleljen. Most is, mint régen amikor "szerelmes" voltam, a párnák közé tudnám vetni magam sikítva. Csak most nem vagyok szerelmes. Ha az lennék tudnék róla, elvileg. És ez olyan furcsa. Alapjában nem szeretem túlságosan, ha nyomorgatnak, vagy ha puszi zivatarokkal árasztanak el. Most meg mégis úgy hozzá tudnék bújni valakihez. Jézusom, mi van velem?
Reméljük elmúlik. Ha ez így maradna, tuti beleőrülnék, mert itt nincs olyan aki ennyire szeretne. Úgyértem aki hajlandó lenne ölelgetni. Meg is értem, mert nem mindenki szereti. Végül is én sem.
Valószínűleg ez is valami pillanatnyi elmezavar.

Vagy csak egy szimpla szeretethiány.
Ami elmúlik. 


Amúgy ma elfújtam két és fél csomag zsebkendőt. Nagyon durva. És holnaptól átmegyek gportalra, majd nagy betűkkel belinkelem.
És nem érdekel. Ha a dóra olvasni akarja a lapomat, hát olvassa. Úgysem talál semmi beleköthetni valót. Csak kerüljön el jó messziről. Nagyon messziről. Az ő érdekében mondom. És ne írogasson a csetbe, mert úgyis kitiltom ;)
Na, jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése