programok

január [ 4!]
•1. kipihenni a szilveszter fáradalmait
•4. újra suli
•6. német
•16. kori
•19. névnapom
• 21. aerobic
• 22. gőzerő
• 23. központi felvételi
•24. német
•27. német
•30. kori
•31. mozi

Ijúnius

szombat, január 23

# na, hogy sikerült?


Ezt a kérdést ma kilencszázezerszer hallottam. Nem számít. Ez is csak azt mutatja, h mennyire fontos vagyok. (ez vicces xd) Magyarral indítottunk. Nem volt nehéz. Simán ment. Igaz, hogy izgultam, és a fogalmazás nem lett valami fényes, kb. 8 pont a 10 ből.  A többi ment. Akkor szünet volt. Odajöttek a csajok és kérdezgettek, hogy hogy sikerült meg minden. Gyorsan elment a szünet, olyan 5 percnek tűnt. Matekon pedig lassan telt az idő. Szerencsére. Nálunk egy aranyos nő volt, segítőkész és rendes volt.( Még jobb lett volna, ha megmondja a megoldásokat is.) Matekot gyorsan végigolvastam. Majdnem nekiálltam bőgni, hogy nem tudok semmit. De aztán vettem egy nagy levegőt, és egy szőlőcukrot, és nekiálltam írni. Végeztem vele. A 10 feladatból minimum 6 jó. De szerintem több is. De ez a tuti. Eléggé elfáradtam. Sok volt a stressz. Majd jelentkezem.
Hali! :)



ui.: kép saját ;)

1 megjegyzés:

  1. szerintem a matek az naagyon nehéz volt. vagyis én a magyarhoz jobban értek, vagyis a magyart 20 perc alatt kivégeztem. és szerintem nem lett rossz. viszont a matek.. fuhh... nem tudom Te hogy vagy vele, de nekem b*ott nehéz volt... =/
    remélem sok pontot sikerült összegyűjtened. :)

    VálaszTörlés