programok

január [ 4!]
•1. kipihenni a szilveszter fáradalmait
•4. újra suli
•6. német
•16. kori
•19. névnapom
• 21. aerobic
• 22. gőzerő
• 23. központi felvételi
•24. német
•27. német
•30. kori
•31. mozi

Ijúnius

péntek, január 8

# I'm dying :(

Jó estét mindenkinek!
Nagyon ki vagyok. Három napja minden délután legalább két órát vérzik az orrom, de ma csak öt órát. Most is..még mindig. Baj lesz, érzem. Így is vérszegény vagyok, hát még így. És csak egyik pillanatról a másikra. De ezzel nincs időm foglalkozni. Nem érdekel. Egyszerűen nem. Beszéltem Mamával. Sok reményt adott mindenhez. Sőt, Barbim szerint kórházba is kéne mennem, mert ez nem normális. Én meg nem megyek. Inkább itthon izgulok a felvételitől, izgulok Biáért, Barbiért. Valami nagyon borzasztó történt csütörtök délután. Majdnem meghalt az egyik legeslegeslegjobbom.Borzalmas róla beszélni. A hideg futkos a hátamon. Még belegondolni is rossz. Úgy történt, hogy van egy hapsija. Fülig szerelmes belé, nagyon boldogok meg minden. Csak egy a baj. A hapsijának rossz, SŐT nagyon rossz baráti társasága van. Egyik délután szépen megy haza a B. erre jönnek a hapsija hülye barátai. Lefogták. És elmondták neki, hogy mit fognak vele csinálni. Ami arról szólt, hogy elviszik a hegyre, megerőszakolják, megölik, és beledobják egy kukába. Mikor meghallottam sírógörcsöt kaptam.Persze, a B. neki állt ordítani, kiabálni, segítséget kérni. Oda is futott, egy kb. 20-23 éves hapsi és gyorsan leütötte azt a két intézetes barmot. Ez volt a szerencséje. Bele se merek gondolni mi lett volna ha.. WÁÁÁ! Leírhatatlan. Beleőrültem volna. Az biztos. De ne beszéljünk erről, mert mindjárt sírok.

A suliban minden okés, kikaptuk a töri tzt, amitől nagyon paráztam. Ötös lett. Szerencsémre. A fizika is. Ez is szerencsémre. És köszönöm Valakinek! KÖSZÖNÖM! Ezerszer. Kétezerszer. Háromezerszer. Na ne fokozzuk. Alig várom már, február végét, és március elejét. De, a szeptembert imádom. Ha sikerül az álmom. A mindenem. Fogok röpizni a Munkácsyban, vagy a KASIban. Majd kiderül Ediék merre mennek. Na, de most lelépek, mert holnap tanulásos lesz a figura. Csak mert:
Hétfőn: matek röpi, nyelvtan tz, német doga
Kedden: Irodalom felelés a tételből, Kémiára a munkafüzetet kitölteni, Biosz felelés, Töri röpi, Fizika röpi
Tehát kettő nap alatt 8 dolgozat-felelés. Ó, je! Amúgy holnap hozok egy listát. A kedvenc filmek, kedvenc könyvek, kedvenc zenék. És ha a vivi siet akkor elolvashatom végre az alkonyatot. Filmen már sokszor láttam, de a film nyomába sem ér a könyvnek. Pedig általában nálam fordítva van.

ui.: Köszönöm a cseréseknek, hogy visszaírtak, és a dícséreteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése