programok

január [ 4!]
•1. kipihenni a szilveszter fáradalmait
•4. újra suli
•6. német
•16. kori
•19. névnapom
• 21. aerobic
• 22. gőzerő
• 23. központi felvételi
•24. német
•27. német
•30. kori
•31. mozi

Ijúnius

vasárnap, január 17

# elhavazva


Szép estét!
Hát, az a helyzet, hogy kissé elvagyok havazva. Sokat kell tanulnom, és nem érek rá. Most is zirka 10 percre jöttem ide, hogy írjak valami értelmeset.
Nem akarok szavalóversenyre menni. Méghozzá, mert nincs kedvem, és nem találtam verset sem. Ha, elmondom a nem tudhatomot, az jó? Biztos nem. Mindegy. Majd keresek.
Matekozok nagyon keményen. De ez van. Nem érdekel. Nekem a Munkácsyban a helyem és késsz. Felfognak venni 4,9-es átlaggal kb. 75-85 ponttal na ne már hogy nem. De mivel emelt német és kell szóbeliznem, ezért nagyon kell a nyelv. Arra is készülök. Remélem, hogy rendes lesz a vizsgáztató tanár. Ismerem, hozzá járok előkészítőre és tudja, hogy nem tudok valami jól németül, ezért annyira nagy dolgot szerintem nem fog kérdezni. De mindenre fel kell készülnöm. Szombaton, vagy vasárnap jelentkezem.
Szorítsatok nekem kérlek.
Köszönök mindent!
Puszi nektek.
Sziasztok! :)

ui.: cserések pedig írjanak a csetbe, vasárnap kirakom őket. És a türelmüket nagyon köszönöm, és elnézésüket kérem! =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése