programok

január [ 4!]
•1. kipihenni a szilveszter fáradalmait
•4. újra suli
•6. német
•16. kori
•19. névnapom
• 21. aerobic
• 22. gőzerő
• 23. központi felvételi
•24. német
•27. német
•30. kori
•31. mozi

Ijúnius

szerda, december 30

# húú na itt vagyok ám


Mai napom, volt valami. Délelőtt 11kor keltem fel, akkor Barbaráával beszélgettem telón. Csak egy órát. Utána ebéd. Aztán mentem szomszédolni. Hazaesek fél háromkor, szól apa, h öltözzek, családi programra megyünk. Na mondom és hová? hát korizni. Fülig ért a szám. Beérünk, telefonálnak a K. Gáborék, hogy ők is jönnek. Mondom dejóó :):)
Kisebb tömegbalesetet okoztunk. Volt négy csaj egymásba kapaszkodva, mi meg 5-en voltunk. Erre, ezek jönnek, és kicsúszott a lábuk a miénk alá. Hát akkorát estünk. Nagyon jó volt! Akkor volt még egy story..ami nagyon titkos és mivel egy-két majom megtudta a blogcímem ezért nem írom le. Na de most megjöttek a vendégek. Majd, valamikor 2.-a vagy 3.-a felé írok, mert elleszek havazva.
....
Magamban élő, furcsa, vad gyerek voltam.
Kifelé megneveltek, s ezáltal sokszor becsaptam a környezetemet, kik kedves buzgósággal fáradtak azon, hogy eloszlassák magányomat, s nevettetésemre sokféle mókát kieszeltek.
Nevettem nekik, szorgalmasan és udvariasan, de belül egészen egyébre gondoltam, és nem figyeltem rájuk.
Éltem a magam külön belső életét, s mert nem volt senki, akinek elmondhattam volna, lassan megnőtt ez a bennem lakó élet, széles lett és nagy, mint egy fekete vadaskert, és fallal zárta el tőlem azokat, akikkel együtt éltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése